Yönetim Sistemleri Danışmanlığı
ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi 2015 versiyonu yayınlandı
ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi
OHSAS 18001 İş Sağlığı ve Güvenliği Sistemi
ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi
ISO 16949 Otomotiv Kalite Yönetim Sistemi
ISO 13485 Tıbbi Cihazlar İçin Kalite Sistemi
ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi
ISO 17025 Laboratuvar Akreditasyon Sistemi
ISO 20000 Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistemi
SA 8000 Sosyal Sorumluluk Standardı
ISO 3834-2 Kaynak Sertifikası
AD 2000 - PED Dökümcülük Sertifikası
Helal Gıda Belgesi
ISO 50001 Enerji Yönetimi Sistemi Standardı
GlobalGAP Belgelendirmesi
İTU İyi Tarım Uygulamaları Sertifikası
BRC İngiliz Parekendecilik Komisyonu
IFS Uluslararası Gıda Standardı
AQAP Milli Savunma Bakanlığı Kalite Güvence Sistem Belgesi

ISO 20000 Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistemi

Günümüzde firmalar, firmaların boyutu ve sektörleri ne olursa olsun ürünlerini piyasaya sürmek ve tanıtmak için çok fazla teknoloji kullanmaya bağımlılardır. Hızla ilerleyen teknolojik değişimlerse bunu daha da karmaşıklastırmaktadır. Bilgi İşlem hizmetleri veren bir firma da olsanız, pazarlama vs gibi hizmetlerinizde bağımlı da olsanız, Bilgi Teknolojileri hizmet yönetim sisteminizin kalitesini sürekli iyileştiren, güvenilir ayrı ve bağımsız bir sertifikasyon kurumundan alınan ISO 20000 belgesine ihtiyacınız olacaktır. 
Her geçen gün daha çok firmanın da anlaşmaları imzalanırken ISO 20000 belgesini bulundurmayı bir önkoşul olarak belirlemesiyle bu hızla bir zorunluluk haline gelmektedir.

ISO 20000 Bilgi Teknolojileri Nedir ?

Küresel olarak tanınırlılığı olan Bilgi Teknolojileri hizmet yönetimi ingiliz Standard BS 15000 modelinden ilham alınarak ve ofis yönetimi kanunu'nun (0GC) Bilgi Teknolojileri Altyapı Kütüphanesi (ITIL) ile düzenlenen proses yaklaşımı tanımlamasıyla yaratılmıştır. ISO 20000 ister dış kaynaklı ister iç kaynaklı çalışan ve müşterilerine fayda sağlayarak bilgi teknoloji servislerinin ve alt yapılarının tutarlılığa kavuşturulması için tasarlanmıştır.

Tüm bilgi İşlem yönetimterinin etkinliğinin sağlanması için Standard hizmet seviyesi yönetimi raporlaması, bilgi işlem hizmetlerinin bütçelenmesi ve hesaplar, bilgi güvenliği, tedarikçi, olay, değişikliklerin yönetimi gibi pek çok konuda anahtar süreçleri temel almıştır.

 
ISO 20000 Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistemi Kurmanın yararları

  1. Artan hizmet kalitesi ve daha güvenir kurumsal destek
  2. IT yeteneklerinin net olarak görülebilmesi
  3. Varolan hizmetler hakkında daha net bir bilgi
  4. Yeteneklerin doğru analizi ve iş tatmini ile daha motive çalışanlar
  5. Müşteri ihtiyaçlarını doğru anlama ve doğru hizmet ve destek ile müşteri tatminin sağlanması
  6. Hizmet süreçlerinde güvenlik, sürat ve erişilebilirlikte artış
  7. BT yönetim ve işletim maliyetlerinin düşürülmesi
  8. Etkin kaynak yönetimi ve kaynakların verimli kullanımı
  9. İşlerin/problemlerin tekrar tekrar ele alınmasını engellenmesi 
  10. Gereksiz işlerin elimine edilmesi
  11. BT hizmetlerinin erişilebilirliğinin artırılması
  12. Müşteri, son kullanıcı ve iş ihtiyaçlarını karşılayan hizmetlerin sunulmasının garanti altına alınması
  13. Hizmetlerin sunumunda yer alan kişilerin rol ve sorumlulukların belirlenmesi 
  14. BT ekiplerinin memnuniyetinin artması
  15. Geçmiş deneyimlerden öğrenme sürecinin sağlanması
  16. BT'nin müşteri ve iş kolları ile arasındaki iletişimin iyileştirilmesi, beklentilerin yönetilmesi


Adres: 1690 Sokak No:24 Karşıyaka İş Merkezi Kat:2 D:7 Karşıyaka / İZMİR
E-Mail: kirazci@qmcd.com.tr ve/veya buran@qmcd.com.tr

QMCD, İnke Kalite Yönetim Sistemleri Eğitim Danışmanlıkİnsan Kaynakları Ticaret Ltd.Şti.’nin tescilli ticari markasıdır.
© Copyright 2011 QMCD İş Geliştirme Merkezi
By Enerji Dizayn ®